detta hittar du

Hos oss

Höråsens plantskola är en handelsträdgård med brett utbud av växter av riktigt god kvalitet och ett stort sortiment av trädgårdstillbehör såsom krukor och redskap. Utöver vårt stora växtsortiment erbjuder vi trädgårdstjänster, såsom trädgårdsplanering, skötsel, plantering och viss anläggning.

Växtsortiment

Vi har växterna till såväl privatpersonen, kyrkogårdsförvaltaren, lilla trädgårdsfirman eller det större anläggningsföretaget. Vårt mycket breda sortiment förändras och utvecklas hela tiden och skulle Du inte hitta det Du söker, så gör vi vårt bästa för att beställa hem det till Dig.

Trädgårdsskötsel

Skötselfria trädgårdar finns inte.
Men ibland så finns inte tiden eller orken för de trädgårdssysslor som behöver utföras. Vi kan hjälpa till med enstaka insatser eller underhåll i sin helhet, både för den enskilde villaägaren och bostadsrättsföreningen.

Anläggning
& plantering

Känner Du att tid eller kraft inte räcker till hjälper vi Dig gärna med allt från plantering till stensättning.

Trädgårdsplanering & Design

Höråsens plantskola kan i mån av tid hjälpa Dig att planera trädgården med enklare ritningar. Utöver detta har vi ett tätt samarbete med Lilla Gröna som kan utforma Din trädgård eller delar av den efter Dina personliga önskemål.

Trädgårds-rådgivning

Trädgårdskonsultation i Din egen trädgård kan vara bra för dig som vill ha råd och tips om skötsel, beskärning eller nya idéer till ert gröna trädgårdsrum.